Opći uvjeti poslovanja
1. DEFINICIJE
Ukoliko kontekst ne zahtijeva drugačije, riječi i/ili izrazi u ovim Općim uvjetima imati će značenja koja su im dodijeljena u nastavku:
“Opći uvjeti”: označava ove opće uvjete poslovanja;
“Proizvod”: označava proizvod Prodavatelja;
“Prodavatelj”: označava pravnu i/ili fizičku osobu koja se bavi proizvodnjom i/ili prodajom Proizvoda te se oglašava i prodaje svoje Proizvode putem web stranice stand.hr;
“Kupac/Korisnik”: označava pravnu i/ili fizičku (punoljetnu i poslovno sposobnu) osobu kupca Prodavateljevih Proizvoda;
“ŠTAND.HR”: označava trgovačko društvo START AS d.o.o., Duga ulica 10, 32100 Vinkovci, Hrvatska, OIB: 96446570369, MB: 2544393, upisano pri Trgovačkom sudu u Osijeku, email: [email protected], tel: +385 32 332 111, koje je vlasnik Internetske stranice stand.hr;
“Ugovor o kupoprodaji proizvoda”: označava ujedno i Ugovor na daljinu; sklopljen između Kupca i Prodavatelja kada ŠTAND.HR primi elektroničku poruku koja sadrži izjavu Kupca kao ponuđenog da prihvaća ponudu;
“Internetska stranica“: označava internetsku stranicu stand.hr;
2. OPĆENITO
Ovim Općim uvjetima uređuju se odnosi između Kupca, Prodavatelja i ŠTAND.HR-A u odnosu na uvjete i postupak kupnje, cijene proizvoda, način plaćanja, raskid ugovora i povrat robe, dostavu, i druga pitanja vezana za korištenje web platforme na web stranici stand.hr i online kupovinu.
Ovi Opći uvjeti primjenjuju se samo u slučaju kupovine putem stand.hr, a ne i kada je Kupac kontaktirao Prodavatelja neposredno.
Ovi Opći uvjeti i odredbe sastavljeni su u skladu s pozitivnim propisima koji su na snazi u Republici Hrvatskoj te zajedno s podacima objavljenima na internetskoj stranici stand.hr.
ŠTAND.HR zadržava neograničeno pravo promjene, dopune ili zamjene ovih Općih uvjeta. Svaka izmjena u ovim Općim uvjetima objavljena na ovim internetskim stranicama odmah postaje važeća, a svako Korisnikovo daljnje korištenje sadržaja i usluga automatski podrazumijeva prihvaćanje izmjene Općih uvjeta.
Ovi Opći uvjeti dostupni su na hrvatskom jeziku.
3. UVJETI I POSTUPAK KUPNJE
Svi proizvodi koji se nalaze na internetskoj stranici stand.hr u vlasništvu su Prodavatelja, dok ŠTAND.HR posreduje u sklapanju kupoprodajnog ugovora između Prodavatelja i Kupca.
Sve cijene izražene su na odgovarajući način, s PDV-om ili bez PDV-a. Ako je Prodavatelj u sustavu PDV-a cijena proizvoda izražena je s PDV-om. Ako Prodavatelj nije u sustavu PDV-a sukladno zakonu o PDV-u cijena proizvoda izražena je bez PDV-a. Valuta je Hrvatska kuna (HRK). Proces upisivanja cijene na internetsku stranicu za svaki proizvod podložan je kontroli u više razina, no bez obzira na to postoji mogućnost nastanka pogreške, budući se ne radi o automatskom unosu. ŠTAND.HR je ovlašten bez prethodne obavijesti Kupcu mijenjati cijene isključivo za online kupovinu ali u prethodnom dogovoru s Prodavateljem. ŠTAND.HR je ovlašten u svakom trenutku, sukladno mjerodavnim propisima, odrediti rasprodaju, dnevnu ili tjednu akcijsku prodaju za pojedini proizvod, grupu proizvoda i/ili za sve proizvode.
Prodavač mora imati iste ili niže cijene proizvoda od onih objavljenih na bilo kojem prodajnom mjestu van Štand.hr-a.
3.1. Postupak narudžbe
Kupac može naručiti proizvod 24 sata na dan, 7 dana u tjednu. Proizvodi se naručuju putem elektronskog obrasca. Ako Prodavatelj nije u mogućnosti isporučiti naručeni proizvod ili neki od naručenih proizvoda, ŠTAND.HR će kontaktirati Kupca telefonskim putem ili putem elektronske pošte, te ga obavijestiti o navedenom. U tom slučaju, narudžba će biti otkazana ili provedena za one proizvode koji su dostupni.
Nakon što Korisnik pronađe proizvod treba kliknuti na “Dodaj u košaricu”. Ako je veličina već određena za proizvod tada treba samo kliknuti na “Dodaj u košaricu”. Korisnik dalje može nastaviti pretraživati i dodavati još proizvoda u košaricu ili može nastaviti s narudžbom. Ako je Korisnik naručio više proizvoda, a svaki od različitog Prodavatelja, Kupac će zaprimiti proizvode zasebno, a moguće je da će proizvodi doći i u različito vrijeme.
Nakon dodavanja svih odabranih proizvoda, Korisnik odabire opciju „Košarica“ u gornjem desnom kutu stranice. Korisnik će u tom trenutku moći odabrati cjelokupan pregled košarice i pregledati svoju narudžbu, dodati ili ukloniti proizvode tj. regulirati njihovu količinu ili dovršiti kupovinu. U trenutku kada je Korisnik zadovoljan s konačnim sadržajem svoje košarice za kupovinu, odabire opciju „Kreni na plaćanje“ kako bi nastavio proces narudžbe.
3.2. Registracija
Nakon što je Korisnik (Kupac) dodao proizvod/e u košaricu treba se i registrirati. Način na koji to može učiniti je kao registrirani korisnik, kao gost ili prijavom putem društvenih mreža.
Ako Kupac ne želi svaki puta tijekom kupnje unositi adresu dostave te informacije o sredstvu plaćanja, preporuča se brza registracija. Potrebno je jednom unijeti važeću e-mail adresu, osobne podatke (ime, prezime, adresa, poštanski broj, mjesto, broj telefona) te lozinku pomoću koje se pristupa korisničkom računu. Ona može biti proizvoljan niz znakova. Nakon unosa traženih podataka, registraciju je potrebno potvrditi klikom na polje “Registracija”. Kreirani korisnički račun ostaje registriran u sustavu, a pristupa mu se kombinacijom korisničkog imena i lozinke na stranici “Prijava”. U slučaju da je Kupac zaboravio lozinku, na istoj stranici treba kliknuti na “Zaboravili ste lozinku?”. Sustav će automatski poslati link pomoću kojeg Kupac može resetirati lozinku i dobiti novu. Lozinku se može kasnije promijeti u postavkama računa.
Ako Kupac želi drugačiji pristup registraciji, može se prijaviti i putem društvenih mreža.
Ako Kupac ne želi biti registriran, registracija nije obavezna. Potrebno je samo kod prijave kao gost u prvom koraku checkout procesa upisati važeću email adresu i slijediti daljnje upute.
Napomena: Korisnik se može unaprijed registrirati prilikom posjete na samoj početnoj stranici stand.hr, bez prethodne kupovine. Za svaku sljedeću prijavu u gornjem desnom kutu početne stranice Korisnik koristi opciju „Prijava“ i zatim pod „Prijavi se ili Registriraj“ upisuje svoje korisničke podatke. Registracija ili korisnički račun kreiraju se samo za jednu osobu i nije dozvoljeno priopćavati podatke o registraciji ili korisničkom računu trećim osobama. Korisnik je obvezan čuvati podatke o svojoj sigurnosnoj lozinci i korisničkom računu. Nije dozvoljena uporaba tuđe registracije ili korisničkog računa. ŠTAND.HR zadržava pravo trenutno ukinuti ili obrisati bilo koje zaporke, ili korisničke račune u slučaju bilo kakvog ponašanja Korisnika koje ŠTAND.HR prema svojoj diskrecijskoj ocjeni, smatra neprihvatljivim, kao i u svakom slučaju nepoštivanja Općih uvjeta poslovanja i korištenja od strane Korisnika. Korisnik bilo kada može zatražiti brisanje svog korisničkog računa od ŠTAND.HR-a.
3.3. Završetak narudžbe
Nakon što Kupac završi proces narudžbe i klikne na gumb „Naručite“, zaprimit će poruku na svoju email adresu koja potvrđuje da je njegova narudžba zaprimljena i u procesu obrađivanja. Navedena poruka predstavlja samo potvrdu narudžbe Kupca i ne predstavlja prihvaćanje narudžbe od strane Prodavatelja. Ugovor između Kupca i Prodavatelja u vezi s naručenim proizvodima neće se sklopiti dok ŠTAND.HR ne provjeri prihvaća li Prodavatelj narudžbu Kupca. Prodavatelj zadržava pravo ne prihvatiti narudžbu Kupca u slučaju da naručenog proizvoda nema na zalihama, da je proizvod prodan na fizičkoj lokaciji Prodavatelja, da je Proizvod povučen i/ili ako je Proizvod na drugi način nedostupan. Ako je narudžba Kupca prihvaćena, ŠTAND.HR će Kupcu poslati potvrdu o plaćanju ako je Kupac platio karticom ili upute za plaćanje ako je odabrao općom uplatnicom (Internet bankarstvom ili virmanom) te potvrdu otpreme pošiljke nakon njezinog napuštanja od Prodavatelja, na email. Ako je Kupac odabrao opciju plaćanja pouzećem, ŠTAND.HR će Kupcu poslati potvrdu otpreme pošiljke, na email, a Kupac se obavezuje platiti naručeni proizvod/e prilikom preuzimanja od dostavnog službenika.
Navedena potvrda dokaz je zaključenog ugovora između Kupca i Prodavatelja. Email potvrda narudžbe sadržavati će opis, popis i cijenu naručenih proizvoda. Samo oni proizvodi navedeni u emailu kojim se potvrđuje otprema pošiljke uključeni su u ugovor između Kupca i Prodavatelja. Nakon sklapanja ugovora s Prodavateljem, Prodavatelj će Kupcu zapakirati proizvod i predati ga dostavnoj službi koja će ga dostaviti.
Narudžbe zaprimljene radnim danom od ponedjeljka do petka, iza 17h, obrađuju se sljedeći radni dan, osim ako je drugačije navedeno. Narudžbe od petka predaju se ponedjeljkom. Ponedjeljkom se obrađuju i narudžbe pristigle tijekom subote i nedjelje. Narudžbe zaprimljene u vrijeme blagdana i drugih praznika obrađuju se prvi sljedeći radni rad.
3.4. Pravo na otkazivanje narudžbe
Prodavatelj i Kupac mogu iskoristiti pravo na raskid ugovora (otkaz narudžbe) prije slanja robe na isporuku, uz povrat prethodno uplaćenih sredstava. Ako Prodavatelj iz bilo kojeg razloga, navedenog pod točkom 3.3. ovih Općih uvjeta ne može isporučiti proizvod, ŠTAND.HR će obavijestiti Kupca o nedostupnosti traženog proizvoda i otkazati narudžbu. Ako Kupac odluči raskinuti ugovor (otkazati narudžbu) prije nego je roba poslana na isporuku, povrat sredstava biti će izvršen na način na koji je izvršio uplatu, osim načina plaćanja pouzećem. Ako Kupac odluči otkazati narudžbu nakon što je ista poslana na isporuku, povrat sredstava biti će izvršen tek nakon što Prodavatelj primi isti taj vraćeni proizvod na svoju adresu. Povrat sredstava će se izvršiti na isti način na koji je izvršena uplata, ali za iznos umanjen za trošak dostave. Ukoliko je Kupac odabrao način plaćanja pouzećem, ŠTAND.HR će izdati račun na adresu Kupca za trošak dostave.
4. DOSTAVA
Korisnik (Kupac) obvezan je ispravno ispuniti podatke za dostavu proizvoda. Provjera ispravnosti narudžbe ovisi o Kupcu sve do slanja narudžbe. Naknadne reklamacije se ne uvažavaju.
Dostavu od Prodavatelja do Kupca vrši dostavna služba koju je odabrao ŠTAND.HR. Dostava se obavlja prema uvjetima korištenja usluga dostavne službe, a smatra se izvršenom u trenutku kada Prodavatelj preda proizvod dostavnoj službi, a dostavna služba Kupcu.
Dostavna služba isporučuje proizvode na navedenu adresu u roku od 1 do 4 radna dana od zaprimanja pošiljke odnosno od trenutka kada Kupac primi potvrdu da je njegova pošiljka krenula, a obrada pošiljke obično traje 1 (jedan) dan, osim ako je drugačije navedeno.
Vrijeme dostave paketa putem dostavne službe;
-
- GLS: dostava unutar 1 – 4 radna dana
Dostavna služba isporučuje pakete od ponedjeljka do petka između 9 i 17 sati. Narudžbe od petka predaju se ponedjeljkom. Ponedjeljkom se obrađuju i narudžbe pristigle tijekom subote i nedjelje. Vrijeme slanja paketa i dostave u vrijeme blagdana i državnih praznika prebacuje na prvi sljedeći radni dan.
Budući da je svaka narudžba jedinstvena, troškovi isporuke paketa razlikuju se ovisno o veličini, težini i odredištu.
Nakon što Prodavatelj preda proizvod dostavnoj službi, na email adresu Kupca biti će poslan broj pošiljke kako bi se mogao provjeriti njezin status. Kupac može provjeriti status paketa na adresi dostavne službe; GLS. ŠTAND.HR nije u mogućnosti utjecati na brzinu dostave i moguće komplikacije vezane uz samu dostavu nastalu od strane dostavne službe.
Napomena: Kupac treba imati na umu da vrijeme isporuke paketa tj. dostave Kupac treba koristiti i gledati samo kao vodič koji se temelji na vremenu od slanja.
Ako Kupac naruči proizvod od Prodavatelja koji ima rok izrade proizvoda po narudžbi, Kupac mora uzeti u obzir broja dana koji je naznačen uz proizvod plus vrijeme dostave.
Ako se Proizvod koji je upućen Kupcu vrati Prodavatelju jer dostavna služba nije uspjela izvršiti dostavu zbog navedenih netočnih podataka o adresi primatelja ili je propustio preuzeti proizvod iz drugog pokušaja dostave, Kupac će o tome biti obaviješten emailom i/ili telefonski te će mu biti ponuđena sljedeća mogućnost:
– da se naručeni proizvod, na zahtjev Kupca, emailom, ponovno dostavi na adresu Kupca odnosno primatelja s provjerenim i točnim podacima o adresi i da trošak ponovnog slanja paketa snosi Kupac, osim u slučaju da su netočni podaci o adresi navedeni zbog pogreške ŠTAND.HR-a
Ukoliko Kupac nije dostupan na email ili kontakt telefon i ne odgovori u roku od 1 (jedan) dan, Prodavatelj ima pravo zadržati proizvod bez ponovnog slanja, dok će se Kupcu vratiti uplaćena sredstva za umanjeni iznos dostave.
ŠTAND.HR nije odgovoran zbog kašnjenja u dostavi, oštećenja nastalih prilikom dostave ili bilo koje druge manjkavosti i/ili nedostatka i/ili neizvršenja dostave. Kupac je obvezan obavijestiti ŠTAND.HR, u što kraćem roku u slučaju da primi proizvod u oštećenom stanju ili ako proizvod ne odgovara navedenom opisu.
4.1. Carine i porezi
Svi troškovi poreza i carina uključeni su u cijenu proizvoda za Kupce iz zemalja Europske unije. Kupac ne treba plaćati uvozne carine, ali će možda morati platiti lokalni porez na promet.
Za Kupce izvan Europske unije; cijena proizvoda koju Kupac plaća Prodavatelju putem ŠTAND.HR-A neće uključivati uvozne troškove carina i poreza. Kupac će morati platiti pristojbe i poreze izravno ŠTAND.HR-OVOM dostavnom prijevozniku kako bi oslobodio narudžbu od carine. Budući da ŠTAND.HR i dostavna služba ne mogu pružiti točan iznos pristojba i poreza, Kupac bi se trebao obratiti lokalnoj carinskoj ispostavi ili poreznoj upravi prije narudžbe željenog proizvoda.
4.2. Pregled prilikom preuzimanja paketa
Prilikom preuzimanja dostavljenog paketa, Kupac je dužan pregledati isporučeni proizvod. Potrebno je provjeriti postoje li vidljiva vanjska oštećenja na paketu i/ili na samom proizvodu.
U slučaju da proizvod ima vanjska oštećenja, Kupac je o tome odmah obvezan obavijestiti dostavnog službenika (podnijeti reklamaciju), te odbiti preuzeti isporučeni/e proizvod/e. Kupac je obavezan otvoriti pošiljku pred dostavljačem i usporediti dostavljene proizvode s dostavnicom, a ukoliko nešto nedostaje ili su isporučeni proizvodi koji nisu naručeni, odmah ih reklamirati dostavljaču.
4.3. Krivo isporučen proizvod
U slučaju kada je Kupcu isporučen proizvod različit od onoga kojega je kupio, Kupac ima pravo na novu isporuku naručenog proizvoda. Ako to nije moguće, Kupac ima pravo na raskid ugovora. Kupcu će se izvršiti povrat sredstava u iznosu plaćene cijene proizvoda na način na koji je izvršio uplatu, osim kod odabira načina plaćanja pouzećem, gdje će se sredstva vratiti na bankovni račun Kupca. Sredstva se isplaćuju nakon što Prodavatelj zaprimi vraćeni proizvod/e. Prodavatelj snosi naknadu troškova povrata proizvoda.
4.4. Odbijanje proizvoda
Ukoliko Kupac ne preuzme proizvod ili odbije preuzeti proizvod bez valjanog razloga, ŠTAND.HR zadržava pravo zahtijevati nadoknadu troškova manipulacije, transporta i drugih mogućih troškova.
Kada ŠTAND.HR putem dostavne službe isporuči proizvod Kupcu, Kupac je dužan preuzeti proizvod potpisom na dostavnici, čime potvrđuje da je proizvod uredno isporučen.
Dodatno: dostava za Hrvatsku
Obavijest o vremenskom okviru dostave paketa unutar Republike Hrvatske vrši se u okviru 3 (tri) sata putem SMS-a ako postoji kontakt broj ili email poruke. Kupac ima pravo na 2 (dva) pokušaja dostave.
Dostava paketa na otoke vrijedi u niže navedenom rasporedu.
Na otoke proizvodi će biti isporučeni prema sljedećem rasporedu:
-
- BRAČ: ponedjeljak, utorak, srijeda, četvrtak i petak
- CRES: utorak, srijeda, četvrtak i petak
- LOŠINJ: utorak, srijeda, četvrtak i petak
- HVAR: ponedjeljak, utorak, srijeda, četvrtak i petak
- KORČULA: ponedjeljak, utorak, srijeda, četvrtak i petak
- KRK: ponedjeljak, utorak, srijeda, četvrtak i petak
- MURTER: ponedjeljak, utorak, srijeda, četvrtak i petak
- PAG: ponedjeljak, utorak, srijeda, četvrtak i petak
- PELJEŠAC: ponedjeljak, utorak, srijeda, četvrtak i petak
- RAB: utorak, srijeda, četvrtak i petak
- UGLJAN-PAŠMAN: ponedjeljak, četvrtak
- VIS: ponedjeljak, srijeda
- VIR: ponedjeljak, utorak, srijeda, četvrtak i petak
5. NAČIN PLAĆANJA
ŠTAND.HR omogućuje kupovinu odabranih proizvoda na dva načina:
a) Jednokratno
- Općom uplatnicom / virmanom / Internet bankarstvom
- Pouzećem – gotovinom po primitku pošiljke
- Karticama: MasterCard, Maestro, Visa, Diners
5.1. Opća uplatnica / virman/ Internet bankarstvo
Kod odabira ovog načina plaćanja, Kupac će dobiti na email adresu ponudu sa svim podacima potrebnim za uplatu. Uplata se može izvršiti korištenjem Internet bankarstva ili na način na koji Kupac inače plaća svoje račune – putem banke, pošte, Fine ili sl.
5.2. Karticama
MasterCard, Maestro, Visa, Diners
Prilikom plaćanja kreditnim i debitnim karticama predautorizacija plaćanja vrši se automatski. Predautorizacijom se sredstva na kartici Kupca rezerviraju, a do terećenja dolazi tek kada ŠTAND.HR potvrdi transakciju nakon finalne provjere dostupnosti naručenog proizvoda od Prodavatelja. ŠTAND.HR snosi sve manipulativne troškove autorizacije kreditne/debitne kartice Korisnika. Korisnik je odgovoran za ispravnost podataka. Usluge kartičnog plaćanja i njihovu sigurnost provodi CorvusPay – napredni sustav za visoku sigurnost prihvata platnih kartica putem Interneta. Više o Corvusu pogledati pod točkom 1. Izjava o sigurnosti kod online plaćanja. ŠTAND.HR ne preuzima odgovornost za eventualne izravne ili neizravne štete koje Kupci mogu pretrpjeti zbog privremene, djelomične ili potpune nedostupnosti CorvusPay usluge.
Sigurnost prilikom online plaćanja
Primjenjuju se najmoderniji standardi u zaštiti podataka – Secure Socket Layer (SSL) protokol sa 128-bitnom enkripcijom podataka i MD5 algoritam. ISO 8583 protokol osigurava da se razmjena podataka između sustava za plaćanje i autorizacijskih centara kartičnih kuća obavlja u privatnoj mreži, koja je od neautoriziranog pristupa zaštićena dvostrukim slojem “vatrozida” (firewalla).
Sigurnosni programi
Izjava o konverziji
Kod terećenja kreditne ili debitne kartice za Kupca izvan Hrvatske, kao rezultat konverzije lokane valute u valutu plaćanja postoji mogućnost razlike u iskazanim cijenama proizvoda na ŠTAND.HR stranici, te naplaćenog iznosa košarice.
5.3. Pouzećem – gotovinom po primitku pošiljke
Kupac plaća naručeni proizvod/e prilikom preuzimanja od dostavnog službenika. Plaćanje dostavljaču moguće je novcem u gotovini. Ukoliko je naručeno više proizvoda, a svaki od različitog Prodavatelja, pouzeće se plaća za svaku pošiljku od tog Prodavatelja posebno. U slučaju da Kupac nije u mogućnosti zaprimiti pošiljku na definiranoj adresi u trenutku dostave, dostavljač ostavlja nekoliko mogućnosti o novom prispijeću pošiljke, putem emaila ili SMS poruke.
5.4. KEKS pay
6. PROIZVODI
ŠTAND.HR nastoji da su svi proizvodi precizno opisani i fotografirani. Opisi proizvoda temelje se na podacima koje pružaju Prodavatelji te ŠTAND.HR ne može jamčiti da su sve pojedinosti uvijek točne, potpune ili bez pogreške.
Fotografije proizvoda na internetskoj stranici stand.hr služe samo za ilustrativne svrhe te ŠTAND.HR ne može jamčiti da prikaz slika na računalu Korisnika točno odražava pravu boju proizvoda. ŠTAND.HR ovime isključuje odgovornost zbog nedostatka proizvoda u slučaju nesklada između proizvoda prikazanog na fotografiji i isporučenog proizvoda.
Naručeni proizvod koji ne odgovara opisu, ima grešku ili je niže kvalitete, Kupac može izravno vratiti Prodavatelju, dok će ŠTAND.HR u suradnji s Prodavateljem osigurati novi proizvod, dodatan popust ili popravak za taj proizvod (gdje je to moguće) ili puni povrat sredstava.
Prilagođeni proizvodi za Kupca
Zbog same prirode prilagođenih narudžbi, vrijeme izrade proizvoda može varirati, budući da se izrađuje posebno po željama Kupca. Napomena: zbog same prirode prilagođenih narudžbi i činjenice da je taj proizvod posebno izrađen samo za Kupca, Prodavatelj neće moći prihvatiti povrat sukladno Zakonu o zaštiti potrošača.
7. RASKID UGOVORA I POVRAT PROIZVODA
Kupac ima pravo, bez navođenja razloga, jednostrano raskinuti Ugovor o kupoprodaji proizvoda i to u zakonskom roku od 14 (četrnaest) dana od dana kada je Kupcu proizvod predan u posjed. Ako je jednom narudžbom Kupac naručio više proizvoda od više različitih Prodavatelja, koji trebaju biti isporučeni odvojeno, odnosno u više pošiljki, rok za raskid ugovora počinje teći od dana kada je kupcu predan u posjed zadnji proizvod ili zadnja pošiljka.
VAŽNO! Vraćeni proizvodi moraju biti u skladu s ŠTAND.HR-ovim pravilima o povratu proizvoda. Svaki proizvod mora biti vraćen nenošen, neoštećen i neiskorišten, sa svim oznakama, dodacima, pripadajućim dijelovima i dokumentacijom te originalnim pakiranjem. Bilo kakvi povrati koji ne odgovaraju navedenim uvjetima neće se moći prihvatiti.
Ako ŠTAND.HR ne obavijesti Kupca o ovom pravu pravo Kupca na jednostrani raskid ugovora prestaje u roku 12 mjeseci od isteka roka za raskid (rok od 12 mjeseci počinje teći nakon isteka roka od 14 dana koji je predviđen za redovni raskid u slučaju uredne obaviještenosti). Ako je obavijest o pravu na jednostrani raskid dostavljena u roku od 12 mjeseci, pravo na jednostrani raskid prestaje po isteku roka od 14 dana od dana kada Kupac primi tu obavijest. Kupac je dužan prije isteka roka za jednostrani raskid obavijestiti ŠTAND.HR, a ŠTAND.HR Prodavatelja, o svojoj odluci da raskine ugovor i to putem Obrasca o jednostranom raskidu ugovora koji je i koji se može elektronički ispuniti i poslati na email adresu [email protected]. ŠTAND.HR se u tom slučaju obvezuje bez odgađanja Kupcu dostaviti potvrdu o primitku izjave o raskidu ugovora u elektroničkom obliku.
U slučaju raskida ugovora, svaka strana je dužna vratiti drugoj ono što je primila na temelju ugovora.
Nakon što Prodavatelj primi i prihvati povrat, Kupcu će se povrat novčanih sredstava izvršiti će na način na koji je izvršio uplatu osim u slučaju načina plaćanja pouzećem, gdje će se sredstva vratiti na bankovni račun Kupca. Kupac je proizvod/e dužan vratiti Prodavatelju o svom trošku na navedenu adresu Prodavatelja u dogovoru s ŠTAND.HR-OM.
Kupac je dužan dokazati da je svoje pravo na jednostrani raskid ugovora ostvario sukladno odredbama Zakona o zaštiti potrošaća.
Kupac nema pravo na jednostrani raskid ugovora tj. povrat proizvoda u slučajevima propisanim Zakonom o zaštiti potrošača, ako je primjerice:
-
- ugovor o uslugama Prodavatelj u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak Kupca, te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odsjeka ako usluga bude u potpunosti ispunjena;
- predmet ugovora roba ili usluga čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja Prodavatelja, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava Kupca na jednostrani raskid ugovora;
- predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji Kupca ili koja je jasno prilagođena Kupca;
- predmet ugovora lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe;
- predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave;
- predmet ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima;
- Kupac posebno zahtijeva posjet Prodavatelja radi obavljanja hitnih popravaka ili poslova održavanja, s time da ako prilikom takvog posjeta, uz one usluge koje je Kupac izrijekom zahtijevao, Prodavatelj pruži i neke druge usluge, odnosno isporuči i neku drugu robu osim one koja je nužna za obavljanje hitnih popravaka ili poslova održavanja, Prodavatelj ima pravo na jednostrani raskid ugovora u vezi s tim dodatnim uslugama ili robom;
- ugovor sklopljen na javnoj dražbi;
8. ODGOVORNOST ZA MATERIJALNE NEDOSTATKE / REKLAMACIJA PROIZVODA
Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke proizvoda koje prodaje putem stand.hr sukladno pozitivnim propisima Republike Hrvatske, posebice Zakonu o obveznim odnosima. Rokovi za obavijest o nedostatku proizvoda: kod vidljivih nedostataka Kupac je obvezan obavijestiti ŠTAND.HR, a ŠTAND.HR Prodavatelja, o postojanju vidljivih nedostataka u roku od 2 (dva) mjeseca od dana kada je otkrio nedostatak, a najkasnije u roku od 2 (dvije) godine od prijelaza rizika na Kupca. Kod skrivenih nedostataka Kupac je dužan, pod prijetnjom gubitka prava, o tom nedostatku obavijestiti ŠTAND.HR, a ŠTAND.HR Prodavatelja, u roku od 2 (dva) mjeseca računajući od dana kad je nedostatak otkrio. Kupac koji je pravodobno i uredno obavijestio ŠTAND.HR, a ŠTAND.HR Prodavatelja, o nedostatku može imati jedno od sljedećih prava:
-
- zahtijevati od Prodavatelja da se nedostatak ukloni,
- zahtijevati sniženje cijene,
- izjaviti da raskida Ugovor.
Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete. ŠTAND.HR nije odgovoran zbog kašnjenja u dostavi, oštećenja nastalih prilikom dostave ili bilo koje druge manjkavosti i/ili nedostatka i/ili neizvršenja dostave. Kupac je obvezan obavijestiti ŠTAND.HR, u što kraćem roku u slučaju da primi proizvod u oštećenom stanju ili ako proizvod ne odgovara navedenom opisu. Za više detalje o uvjetima dostave pod točkom 4. ovih Općih uvjeta. Pri primitku paketa provjera ispravnosti narudžbe ovisi o Kupcu, te je Kupac dužan da usporedi primljene proizvode s računom, ukoliko nešto nedostaje dužan je u roku od 8 dana uputiti pisani prigovor na email [email protected] s naznakom Reklamacija jer naknadne reklamacije se neće uvažavati.
Kupac može uputiti prigovor/reklamaciju putem sljedećeg obrasca: Obrazac za prigovor/reklamaciju, te ga ispunjenog poslati elektroničkom poštom na [email protected]. Reklamacija će se smatrati valjanom ako se pregledom proizvoda i, ako je potrebno, dodatnim vještačenjem, utvrdi da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača.
ŠTAND.HR se obvezuje u roku od 15 dana pisanim putem odgovoriti na prigovor, odnosno reklamaciju Kupca. Ako se ustanovi da reklamacija nije pravovaljana te se prigovor Kupca odbije, Kupac koji je uputio prigovor snosit će trošak ponovne dostave kupljenog proizvoda na adresu Kupca.
Ako se ustanovi da je reklamacija pravovaljana, ŠTAND.HR i Prodavatelj se obvezuje Kupcu zamijeniti proizvod za istovjetni bez nedostataka ili vratiti cjelokupan novčani iznos za koji je proizvod kupljen.
9. ONLINE RJEŠAVANJE SPOROVA
Web stranica Online rješavanja sporova službena je stranica kojom upravlja Europska komisija posvećena pomaganju potrošačima i trgovcima da riješe svoje sporove izvan suda. Ako Kupac naiđe na problem tijekom online kupovine unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda i td.) svoj prigovor može na brži i jednostavniji način podnijeti ovdje.
10. TRAJANJE UGOVORA
Ugovor koji Kupac sklapa s Prodavateljem jednokratan je ugovor o kupoprodaji proizvoda na daljinu koji je konzumiran isporukom proizvoda te izvršenim plaćanjem od strane Kupca, u slučaju da ne bude raskinut. Ovi Opći uvjeti poslovanja sastavni su dio ugovora.
U Vinkovcima, dana 05. svibnja 2020.
-
Izjava o sigurnosti kod online plaćanja
Pri plaćanju na našoj ŠTAND.HR platformi koristite CorvusPay – napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica putem interneta. CorvusPay osigurava potpunu tajnost Vaših kartičnih podataka već od trenutka kada ih upišete u CorvusPay platni formular. Platni podaci prosljeđuju se šifrirano od Vašeg web preglednika do banke koja je izdala Vašu karticu.
Naša platforma nikada ne dolazi u kontakt s cjelovitim podacima o Vašoj platnoj kartici. Također, podaci su nedostupni čak i djelatnicima CorvusPay sustava. Izolirana jezgra samostalno prenosi i upravlja osjetljivim podacima, čuvajući ih pri tom potpuno sigurnima.
Formular za upis platnih podataka osiguran je SSL transportnom šifrom najveće pouzdanosti. Svi skladišteni podaci dodatno su zaštićeni šifriranjem, korištenjem kriptografskog uređaja certificiranog prema FIPS 140-2 Level 3 standardu. CorvusPay zadovoljava sve zahtjeve vezane uz sigurnost on-line plaćanja propisane od strane vodećih kartičnih brandova, odnosno posluje sukladno normi – PCI DSS Level 1 – najviši sigurnosni standard industrije platnih kartica. Pri plaćanju karticama uvrštenim u 3-D Secure program Vaša banka uz valjanost same kartice dodatno potvrđuje i Vaš identitet pomoću tokena ili lozinke.
Corvus Info sve prikupljene informacije smatra bankovnom tajnom i tretira ih u skladu s tim. Informacije se koriste isključivo u svrhe za koje su namijenjene. Vaši osjetljivi podaci u potpunosti su sigurni, a njihova privatnost zajamčena je najmodernijim zaštitnim mehanizmima. Prikupljaju se samo podaci nužni za obavljanje posla sukladno propisanim zahtjevnim procedurama za on-line plaćanje.
Sigurnosne kontrole i operativne procedure primijenjene na našu infrastrukturu osiguravaju trenutnu pouzdanost CorvusPay sustava. Uz to održavanjem stroge kontrole pristupa, redovitim praćenjem sigurnosti i dubinskim provjerama za sprječavanje ranjivosti mreže te planskim provođenjem odredbi o informacijskoj sigurnosti trajno održavaju i unaprjeđuju stupanj sigurnosti sustava zaštitom Vaših kartičnih podataka.
- ZAŠTITA PRAVA
Svi sadržaji objavljeni na stand.hr podliježu zaštiti autorskih prava. Neovlašteno korištenje bilo kojeg dijela Internetske stranice stand.hr i njezinog sadržaja smatra se kršenjem autorskih prava i podložno je tužbi. Ova Internetska stranica privatno je vlasništvo. Sva međusobna komunikacija i interakcija koja se odvija putem ove Internet stranice mora biti u skladu s Općim uvjetima i Pravilima o privatnosti. Korisnici ne smiju putem ove Internetske stranice objavljivati ili prenositi bilo kakve materijale koji ugrožavaju, ili na bilo koji način krše prava drugih, bilo kakav materijal koji je po svojoj prirodi nezakonit, ugrožavajući, uvredljiv, klevetnički, koji narušava ili ugrožava privatnost, koji je vulgaran, opscen, ili na drugi način nepoželjan u odmjerenoj komunikaciji, koji potiče na protupravne aktivnosti, ili na drugi način krši bilo koji propis te koji, bez izričitog, prethodnog, pismenog odobrenja tvrtke ŠTAND.HR d.o.o.
Korisnik ne smije koristiti ovu Internetsku stranicu za izvođenje bilo kakve komercijalne, vjerske, političke, ili nekomercijalne promidžbe. Svi materijali koji se nalaze na stand.hr ekskluzivno su pravo tvrtke Start as d.o.o., ili se koriste uz izričito odobrenje nositelja autorskih prava te nositelja prava na žigovima i/ili dizajnu. Bilo kakvo kopiranje, distribucija, prijenos, objavljivanje, povezivanje, dubinsko povezivanje, ili mijenjanje na drugi način ovih internetskih stranica bez izričitog pismenog odobrenja tvrtke ŠTAND.HR d.o.o. strogo je zabranjeno. Kršenje ovih Općih uvjeta i Pravila o privatnosti može dovesti do pokretanja parničnih postupaka i/ili do kaznenog progona protiv počinitelja radi povrede autorskih prava, prava žiga, ili prava kojeg drugog oblika intelektualnog vlasništva.
Korisnik se izričito slaže da je korištenje Internetske stranice stand.hr isključivo na odgovornost njega samoga i da tvrtka Start as d.o.o. ne jamči (i) za posljedice koje mogu nastati uporabom ove Internetske stranice.
Ovdje možete preuzeti Opće uvjete poslovanja u PDF formatu.
Ovdje možete preuzeti Obrazac za jednostrani raskid ugovora.